Vedenie účtovníctva od 59€ s DPH Garancia vrátenia peňazí!
Precízne účtovníctvo pre podnikateľov z celého Slovenska s právnym zázemím. Všetko vyriešime elektronicky, vďaka čomu ušetríme váš čas. Začneme do 24 hodín od objednania
Staňte sa členom rodiny spokojných klientov
Celá komunikácia prebieha online, takže nemusíte nikam chodiť. Keďže úzko spolupracujeme s advokátskou kanceláriou, vieme poradiť s legálnymi možnosťami optimalizácie daní a zaručujeme spracovávanie účtovníctva, daňových priznaní a účtovných závierok podľa platnej účtovnej a daňovej legislatívy. Vzhľadom na to, že sa venujeme aj právnej oblasti, celú administratívnu agendu súvisiacu s podnikaním máte pod jednou strechou, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu!
S nami sa vyhnete pokutám za nepodanie daňového priznania včas alebo nesplnenie iných povinností, ktoré siahajú až do výšky 16 000 €. Účtovníctvo poskytujeme pre nové firmy ako aj pre firmy ktoré účtovníka majú, no túžia po zmene. Ak s našimi službami nebudete spokojní, vrátime vám peniaze.
Nižšie si vyberte z našich balíčkov pre účtovníctvo ten pravý pre vás (ak budete mať položiek viac / menej, rozdiel vyrovnáme). V prípade otázok nás kontaktujte na 0905 858 858 alebo emailom na info@startsro.sk
0-30 účtovných položiek za mesiac. Balík vhodný pre začínajúce firmy, menšie firmy, startupy alebo firmy s nižším počtom účtovných dokladov
31-80 účtovných položiek za mesiac. Balík vhodný pre dynamickejšie firmy s viacerými obchodnými partnermi a transakciami na dennej báze
81-200 účtovných položiek za mesiac. Balík vhodný pre zabehnuté firmy s veľkým počtom obchodných partnerov a transakciami na každodennej báze
Rýchlo do 24 hodín, bez skrytých poplatkov
Odkiaľkoľvek, bez nutnosti návštevy
Profesionálne, poradíme možnosti legálnej optimalizácie daní
v pracovné dni od 8:00 do 18:00
alebo nám napíšte cez formulár
Kliknutím na otázku zobrazíte odpoveď
Ako mám postupovať, ak mám záujem o vedenie účtovníctva?
Je potrebné dohodnúť si konzultáciu (klik pre dohodnutie) alebo si službu môžete rovno objednať cez túto webovú stránku kliknutím na tlačidlo “objednať“. Po konzultácii alebo objednaní služby vám príde do emailu (ktorý zadáte v objednávke / žiadosti o konzultáciu) zmluva o vedení účtovníctva a splnomocnenie na zastupovanie pred daňovým úradom. Tie nám zašlete naskenované / odfotené a my do 24 hodín začneme s vedením účtovníctva. Kompletný popis ako vedenie účtovníctva s nami prebieha nájdete TU.
Aká je záruka, že sme naozaj spoľahlivá firma a dodržiavame termíny?
Zárukou sú najmä naše recenzie, ktoré už viac ako 5 rokov zbierame. Rovnako aj naše poistenie až do 1 000 000 € (klik) a naša história, ktorú si môžete overiť aj na finstat.sk (klik). Vedenie účtovníctva zabezpečujeme pre viac ako 100 firiem a živnostníkov, takže sme sa stretli už naozaj “so všetkým.” Zároveň vám garantujeme vrátenie 100 % ceny tejto služby v prípade, že s vedením účtovníctva od nás nebudete spokojní. Ak sme vás stále nepresvedčili, je možné dohodnúť si osobnú konzultáciu v priestoroch našej kancelárie v Sky Park Offices, Bottova 2A, 811 09 Bratislava (klik pre navigáciu) a radi vás privítame v najmodernejšej kancelárskej budove na Slovensku!
Čo je účtovná položka?
Pod účtovnou položkou rozumieme účtovný zápis ekonomickej operácie. Patrí medzi ne faktúra, bloček, transakcia z bankového účtu, ale aj účtovanie odpisov, miezd a daní. Medzi účtovnú položku radíme jednoducho každý číselný pohyb pohyb peňazí, nákladov a výnosov vo vašej firme / živnosti.
Ako vám odovzdám moje účtovné doklady?
Najlepší spôsob odovzdávania dokladov je prostredníctvom nášho zabezpečeného úložiska, v ktorom vám vytvoríme profil. V úložisku sa dokumenty zákonne archivujú, máte k nim neustále prístup a zároveň môžete sledovať finančný stav vašej firmy, takže všetko zvládnete z pohodlia vašej kancelárie / domova. Ak vám tento spôsob nevyhovuje, doklady môžete poslať aj prostredníctvom emailu alebo ich osobne priniesť do našej kancelárie na Bottovej 2A v Bratislave. Vzhľadom na to, že vedenie účtovníctva je v súčasnosti možné plne elektronicky, túto službu poskytujeme pre klientov z celého Slovenska aj zo zahraničia.
Je vypracovanie a podanie účtovnej závierky k dani z príjmov v cene účtovného balíka?
Vypracovanie súvahy a daňového priznania k dani z príjmov je v cene účtovného balíka Maxi. Pre účtovný balík Mini a Medium platí cena 299 € s DPH bez ďalších poplatkov.
Čo mám robiť, ak si chcem ku vám účtovníctvo preniesť od iného účtovníka?
Postup je celkom jednoduchý. Budeme potrebovať predovšetkým účtovné doklady za minulý a súčasný rok. Napokon nám poskytnete vy alebo priamo váš účtovník výstupy z účtovníctva za predchádzajúce obdobie.
Vo svojej firme som zamestnaný / mám zamestnancov, robíte aj mzdové účtovníctvo?
Áno, robíme kompletné mzdové účtovníctvo a spracovanie miezd a výkazov. Viac informácií k mzdovému účtovníctvu nájdete na tomto odkaze (klik).
Potrebujem elektronický podpis?
Nie, zmluvu a splnomocnenie, ktoré vám pošleme podpíšete vlastnoručne, takže k vedeniu účtovníctva s nami nepotrebujete elektronický podpis, ani žiadnu čítačku na občiansky preukaz.
Články z nášho blogu na túto tému
Vedenie účtovníctva je problematika, ktorou sa zaoberá väčšina podnikateľov. Totiž ak ste živnostníkom alebo máte vlastnú s.r.o., budete potrebovať svojho účtovníka. Vedenie účtovníctva znamená…
Účtovníctvo online sa stáva čoraz relevantnejším v dobe digitalizácie a narastajúceho využívania cloudových riešení, ktoré umožňujú prístup k finančným údajom kedykoľvek a odkiaľkoľvek…
Vedenie účtovníctva patrí k podnikaniu. Ako podnikateľ máte zákonnú povinnosť viesť účtovníctvo. Existuje viacero typov. V zmysle zákona o účtovníctve však firmy…