Registrácia ochrannej známky
Ochráňte váš názov, logo alebo značku pred konkurentmi a získajte väčšiu dôveru u zákazníkov
Napísali o nás:
Ochranná známka nie je len právny dokument – je to kľúčový nástroj, ktorý chráni to najcennejšie, čo v podnikaní máte – vašu identitu.
používať vaše logo, názov alebo slogan v odvetví, kde podnikáte
vašej firmy, ktorú môžete v budúcnosti predať, licencovať alebo využiť pri získavaní investorov
proti napodobňovateľom a konkurentom, ktorí by chceli profitovať z vašej dobrej povesti
pre prípadné právne spory – registrovaná známka je nenahraditeľným dôkazom vašich práv
výrazne od konkurencie v očiach zákazníkov aj obchodných partnerov
registrovaná známka signalizuje profesionalitu a dlhodobé zámery vašej firmy
Expresné podanie do 24 hodín
100% online proces
Garancia úspešnej registrácie
V prípade schválenia platí ochrana už v deň podania
349 € s DPH
Vrátane správneho poplatku
1149 € s DPH
Vrátane správneho poplatku
Individuálne
Podľa počtu krajín
Všetky typy ochranných známok (slovenská, európska aj medzinárodná) sú platné 10 rokov a môžete ich opakovane obnovovať na ďalšie 10 ročné obdobia.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a poznatkom Vám môžeme garantovať registráciu známky. Ochrannú známku zadarmo preveríme. Ak bude všetko v poriadku a odporučíme Vám registráciu známky, garantujeme vám, že dôjde k jej úspešnému zápisu. Ak by Úrad z akéhokoľvek dôvodu registráciu zamietol, vrátime vám peniaze.
Každým dňom riskujete, že niekto iný vašu značku ukradne.
v pracovné dni od 8:00 do 18:00
alebo nám napíšte cez formulár
Neodkladajte ochranu toho, čo ste roky budovali alebo sa chystáte budovať.
V prípade schválenia platí ochrana už v deň podania.
Kliknutím na otázku zobrazíte odpoveď
Ako mám postupovať, ak mám záujem o registráciu ochrannej známky?
Je potrebné dohodnúť si konzultáciu (klik pre dohodnutie) alebo si službu môžete rovno objednať cez túto webovú stránku kliknutím na tlačidlo “objednať“. Po konzultácii alebo objednaní služby vám príde do emailu (ktorý zadáte v objednávke / žiadosti o konzultáciu) formulár, v ktorom vyplníte základné údaje o názve / logu alebo značke, ktorú chcete registrovať. Ten nám zašlete vyplnený a my do 24 hodín začneme s registráciou.
Aká je záruka, že sme naozaj spoľahlivá firma a dodržiavame termíny?
Zárukou sú najmä naše recenzie, ktoré už viac ako 5 rokov zbierame. Rovnako aj naše poistenie až do 1 000 000 € (klik) a naša história, ktorú si môžete overiť aj na finstat.sk (klik). Ochrannú známku sme vybavili už pre viac ako 300 firiem a živnostníkov, takže sme sa stretli už naozaj “so všetkým.” Zároveň vám garantujeme vrátenie 100 % ceny tejto služby v prípade, že by bola registrácia úradom odmietnutá. Ak sme vás stále nepresvedčili, je možné dohodnúť si osobnú konzultáciu v priestoroch našej kancelárie v Sky Park Offices, Bottova 2A, 811 09 Bratislava (klik pre navigáciu) a radi vás privítame v najmodernejšej kancelárskej budove na Slovensku!
Aké druhy ochranných známok rozlišujeme?
Rozlišujú sa slovné a obrazové ochranné známky. Obrazová ochranná známka je ľahšie registrovateľná, nakoľko obrazové vyjadrenie napr. loga je takmer vždy jedinečné. Pri slovnej ochrannej známke je dôležité, aby mala dostatočnú rozlišovaciu schopnosť, čo vám bezplatne posúdime a poradíme, či je registrácia možná.
Koľko trvá registrácia ochrannej známky?
Registráciu ochrannej známky vybavíme najrýchlejšie! Žiadosť o registráciu podávame do 24 hodín. Následne trvá 3-6 mesiacov (v závislosti od krajiny, v ktorej chcete známku registrovať), kým príslušný úrad žiadosť posúdi a vydá osvedčenie o zapísaní ochrannej známky. Rýchlym podaním žiadosti však získavate základnú ochranu, takže ak niekto iný podá žiadosť o registráciu rovnakej známky neskôr, úrad mu ju zamietne. Zároveň vďaka tomu, že bude žiadosť správne vyplnená a expresne podaná do 24 hodín so všetkými potrebnými prílohami sa vám nestane, že ju bude treba (aj viackrát) dopĺňať, čo v praxi predlžuje vydanie aj o niekoľko mesiacov.
Je potrebné niekam chodiť?
Nie, celý proces prebieha online. Na splnomocnení, ktoré vám zašleme je však podľa zákona potrebné overiť podpis u notára alebo na matrike. Vzhľadom na to, že žiadosť o registráciu podávame elektronicky, poskytujeme túto službu pre klientov z celého Slovenska aj zo zahraničia!
Potrebujem elektronický podpis?
Nie, splnomocnenie, ktoré vám pošleme podpíšete vlastnoručne, takže k registrácii ochrannej známky s nami nepotrebujete elektronický podpis, ani žiadnu čítačku na občiansky preukaz.
This will close in 0 seconds
This will close in 0 seconds