Mzdové účtovníctvo od 24€ s DPH mesačne
Spracovanie miezd v spolupráci s advokátskou kanceláriou. Komunikáciu s úradmi a byrokraciu vyriešime za vás. Do 24 hodín od objednania!
Mzdové účtovníctvo od nás zahŕňa celý proces spracovania miezd a personalistiky. Dbáme na efektivitu a promptnosť, takže všetky výkazy a komunikáciu s príslušnými inštitúciami realizujeme elektronicky. Umožnite našim skúseným odborníkom, aby sa postarali o vašu mzdovú agendu. Okrem účtovníctva ponúkame aj právne služby v spolupráci s našou advokátskou kanceláriou, takže celú administratívu vybavíte na jednom mieste.
Legislatíva v oblasti miezd sa neustále mení a vyžaduje si pozorné sledovanie a aplikáciu noviniek v praxi. V spolupráci s advokátmi tieto zmeny neustále monitorujeme, aby sme vám zaručili správne a efektívne nastavenie daňovo-odvodového zaťaženia a splnenie všetkých povinností, ktoré ako zamestnávateľ máte. S nami sa tak vyhnete pokutám od inšpektorátu práce za nedodržiavanie pracovnoprávnych predpisov a povinností zamestnávateľa, ktoré siahajú až do výšky 200 000 €.
Mzdové účtovníctvo poskytujeme pre nové firmy ako aj pre firmy ktoré mzdového účtovníka majú, no túžia po zmene. Vďaka spolupráci s advokátskou kanceláriou vám vieme poradiť aj s možnosťami legálnej optimalizácie daní. Ak s našimi službami nebudete spokojní, vrátime vám peniaze.
V prípade otázok nás kontaktujte na 0905 858 858 alebo emailom na info@startsro.sk
Rýchlo do 24 hodín, bez skrytých poplatkov
Odkiaľkoľvek, bez nutnosti návštevy
Profesionálne, poradíme možnosti legálnej optimalizácie daní
Prečítajte si prečo si klienti vyberajú naše služby
Spoľahlivé účtovníctvo bez starostí!
Kontaktujte nás ešte dnes a zabezpečte si spoľahlivé, rýchle a bezproblémové účtovné služby. Vyhnite sa vysokým pokutám s našimi právne vzdelanými odborníkmi. Všetko vybavíme online!
Zavolajte nám teraz alebo vyplňte náš kontaktný formulár!
Kliknutím na otázku zobrazíte odpoveď
Ako mám postupovať, ak mám záujem o spracovávanie miezd od vás?
Službu je potrebné objednať cez túto webovú stránku kliknutím na tlačidlo “objednať“. Následne vás do emailu (ktorý zadáte vo formulári) kontaktujeme. Emailom vám príde zmluva a splnomocnenie na zastupovanie pred daňovým úradom (sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami). Tie nám zašlete naskenované / odfotené a my do 24 hodín začneme so spracovávaním vašej mzdovej agendy.
Aká je záruka, že sme naozaj spoľahlivá firma a dodržiavame termíny?
Zárukou sú najmä naše recenzie, ktoré už viac ako 5 rokov zbierame. Rovnako aj naše poistenie až do 1 000 000 € (klik) a naša história, ktorú si môžete overiť aj na finstat.sk (klik). Vedenie účtovníctva zabezpečujeme pre viac ako 100 firiem a živnostníkov, takže sme sa stretli už naozaj “so všetkým.” Zároveň vám garantujeme vrátenie 100 % ceny tejto služby v prípade, že s vedením účtovníctva od nás nebudete spokojní. Ak sme vás stále nepresvedčili, môžete sa prísť pozrieť aj osobne do našej kancelárie v Sky Park Offices, Bottova 2A, 811 09 Bratislava (klik pre navigáciu) a radi vás privítame v najmodernejšej kancelárskej budove na Slovensku!
Ako vám odovzdám moje účtovné doklady?
Najlepší spôsob odovzdávania dokladov je prostredníctvom nášho zabezpečeného úložiska, v ktorom vám vytvoríme profil. V úložisku sa dokumenty zákonne archivujú, máte k nim neustále prístup a zároveň môžete sledovať finančný stav vašej firmy, takže všetko zvládnete z pohodlia vašej kancelárie / domova. Ak vám tento spôsob nevyhovuje, doklady môžete poslať aj prostredníctvom emailu alebo ich osobne priniesť do našej kancelárie na Bottovej 2A v Bratislave. Vzhľadom na to, že vedenie účtovníctva je v súčasnosti možné plne elektronicky, túto službu poskytujeme pre klientov z celého Slovenska aj zo zahraničia.
Čo mám robiť, ak si chcem ku vám účtovníctvo preniesť od iného účtovníka?
Postup je celkom jednoduchý. Budeme potrebovať predovšetkým účtovné doklady za minulý a súčasný rok. Napokon nám poskytnete od vášho účtovníka minuloročnú hlavnú knihu so sumami v centoch a minuloročný denník účtovných zápisov.
Potrebujem elektronický podpis?
Nie, zmluvu a splnomocnenie, ktoré vám pošleme podpíšete vlastnoručne, takže k spracovávaniu miezd s nami nepotrebujete elektronický podpis, ani žiadnu čítačku na občiansky preukaz.
Články z nášho blogu na túto tému
Vedenie účtovníctva je problematika, ktorou sa zaoberá väčšina podnikateľov. Totiž ak ste živnostníkom alebo máte vlastnú s.r.o., budete potrebovať svojho účtovníka. Vedenie účtovníctva znamená…
Účtovníctvo online sa stáva čoraz relevantnejším v dobe digitalizácie a narastajúceho využívania cloudových riešení, ktoré umožňujú prístup k finančným údajom kedykoľvek a odkiaľkoľvek…
Vedenie účtovníctva patrí k podnikaniu. Ako podnikateľ máte zákonnú povinnosť viesť účtovníctvo. Existuje viacero typov. V zmysle zákona o účtovníctve však firmy…